RSS
Hello! Welcome to this blog...

kerusi Penanti & kerusi Mapley


Erm..tersenyum..kelakar melihat telatah PKR di penanti..yg menanti kemenangan percuma kepadanya dlm Pilihan Raya Kecil Dun Penanti..Nampaknya jumlah pengundi yg keluar adalah terendah dlm sejarah Pilihan Raya di Semenanjung Malaysia.. berbanding perlawanan Chelsea & everton yg lebih menarik yg menarik ramai org ke mampley..

Inilah hasil permainan politik yg telah menampakkan betapa jemunya rakyat terhadap pilihan ray akecil yg tidak sepatutnya berlaku. Saudara Fairus meletak jawatan kononnya nk bersihkan nama n nk smbg belajar? Namanya memang tidak tercalar apabila SPRM memang sudah melepaskan dakwaan rasuah terhadapnya...hendak smbg belajar? baik thn lepas tak payah bertanding...

rakannku mengatakan " lebih baik mesin rumput di halaman rumah dan bersantai bersama keluarga:..dia merupakan pengundi baru di DUN Penanti yg telah mengundi 2 x di 2008 dan Pilihan Raya Parlimen Permatang Pauh lalu..

walaupun mengundi tanggungjawab terhadap negara, tp hal ini bukan tanggungjawab terhadap negara tetapi lebih kearah motif peribadi dan golongan tertnetu..

Selepas ini cukuplah permainan ingin letak2 jawatan tanpa sebab kukuh..menyusahkan semua org....dr Petugas SPR, Kerajaan, Rakyat malahan tukang gantung poster....

Marilah sama-sama membangunkan negara dan jgn hanya pikir masalah dalaman Parti yg akhirnya rakyat jd mangsa...

Salam...
 
Copyright 2009 Paradise. All rights reserved.
Free WordPress Themes Presented by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy