RSS
Hello! Welcome to this blog...

Telah Tiba Masanya...


telah tiba masanya untuk byk perkara minggu ini....

Minggu ini telah tiba masanya untuk aku menghantar tesis....setelah hampir setahun menjalankan kajian..kini aku berserah pada yg Esa...A atau tidak..hanya doa dan harapan yg dapat dipanjatkan.... sedikit menggentarkan...Viva dengan Prof.Emeritus. Dato` Dr. Latiff..hurm....perlu persediaan yg tinggi nampaknya....

Minggu ini telah tiba masanya ak menukar internet broaband maxis aku ke celcom broadband....hurm...dlm tempoh percubaan.


Minggu ini telah tiba masanya untuk ak membuat persediaan final xam... selepas ini aku akan tamat pengajian sebagai graduan Biologi..

Minngu ini telah tiba masanya untuk barisan nasional membuat pembaharuan dlm semua parti komponennya setelahkalah 2-1 kepada pakatan rakyat.....

apapun jua..segalanya akan ada permulaan, dan apabila tiba masanya...akan juga ada pengakhiran...
dikesempatan ini, aku memohonmaaf kepada smua rakan dan taulan yg jauh atau dekat..atau sesiapa sahaj ygtelah terguris hati oleh kelakuan ku...mudah mudahan kita semua akan sentiasa bahagia dan dirahmati...

buat rakan2 seperjuangan..selamat menempuh alam pepriksaan...buat rakan final sem....segala kenangan akan terpaut dlm lipatan sejarah hidupku...raut wajah....titisan air mata ..gelak tawa menjadi rakaman untuk ku kenang hingga bila2...
 
Copyright 2009 Paradise. All rights reserved.
Free WordPress Themes Presented by EZwpthemes.
Bloggerized by Miss Dothy